Obec Horné Hámre vypisuje výberové konanie na funkciu
HLAVNÝ KONTROLÓR OBCE Horné Hámre
v súlade s § 18a ods. 2 zák. SNR č. 369/1990 Zb. o obecnom zriadení, v znení neskorších predpisov, kandidát na funkciu hlavného kontrolóra obce zašle písomnú prihlášku s predpísanými náležitosťami a prílohami (viď nižšie) do 03.01.2020 do 12:00 hodiny na adresu Obecný úrad Horné Hámre, 966 71 Horné Hámre č. 45 v uzavretej obálke označenej „VOĽBA HLAVNÉHO KONTROLÓRA, NEOTVÁRAŤ!“
Informácie o výberovom konaní .pdf
Požiadavky:
– ukončené minimálne úplné stredné vzdelanie ekonomického smeru;
– znalosť legislatívy a noriem na úrovni samosprávy.
Náležitosti písomnej prihlášky:
– meno, priezvisko, titul, dátum narodenia, bydlisko, kontaktné údaje (e-mail, telefón);
– štruktúrovaný profesijný životopis s prehľadom doterajšej praxe s uvedením pracovnej pozície;
– úradne overenú fotokópiu dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní;
– výpis z registra trestov nie starší ako 3 mesiace;
– informáciu o tom, či ku dňu podania prihlášky kandidát podniká alebo vykonáva inú zárobkovú činnosť alebo je členom riadiacich, kontrolných alebo dozorných orgánov právnických osôb, ktoré vykonávajú podnikateľskú činnosť;
– čestné prehlásenie, že kandidát nemá záväzky voči zdravotnej poisťovni, Sociálnej poisťovni, Obci Horné Hámre a daňovému úradu;
– súhlas so zverejnením osobných údajov podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov za účelom vykonania voľby hlavného kontrolóra na riadnom rokovaní Obecného zastupiteľstva v Horných Hámroch.
Všeobecné podmienky:
– hlavný kontrolór je volený obecným zastupiteľstvom na 6 rokov;
je pracovníkom obce a za svoju činnosť zodpovedá zastupiteľstvu, ktorému 1x štvrťročne podáva správu o svojej činnosti;
– funkcia hlavného kontrolóra nie je zlučiteľná s výkonom funkcie poslanca obecného zastupiteľstva, funkcie v štátnej správe, dozornej rade, prípadne v inom kontrolnom orgáne obce;
– vykonáva kontrolu úloh obce vyplývajúcich z pôsobnosti a kompetencií obce;
– pracovný úväzok 10% Vykonáva kontrolu: – nakladania s majetkom obce a s majetkom vo vlastníctve štátu, prípadne vo vlastníctve iných právnických a fyzických osôb, ktorý bol obci zverený;
– účtovníctva a pokladničných operácií na obecnom úrade;
– príjmovej a výdavkovej časti rozpočtu, jeho zmien a záverečného účtu;
– správnosti a opodstatnenosti čerpania finančných prostriedkov obci účelovo poskytnutých, fondov a dotácií;
– hospodárenie s finančnými prostriedkami;
– plnenie úloh vyplývajúcich zo zákona o obecnom zriadení a z rozhodnutí orgánov obce;
– dodržiavanie všeobecne záväzných nariadení obce a ostatných vnútorných predpisov obce.
Preveruje:
– tvorbu a čerpanie rozpočtu obce;
– opodstatnenosť zavedenia alebo zrušenia poplatkov obce.
Vypracúva odborné stanoviská:
– k návrhu rozpočtu a záverečnému účtu obce pre ich schválením obecným zastupiteľstvom – možnosti poskytovania úveru, pôžičky a dotácií;
– výsledky kontroly spolu s návrhmi na odstránenie zistených nedostatkov predkladá obecnému zastupiteľstvu;
– zúčastňuje sa na zasadnutí obecného zastupiteľstva s poradným hlasom.
Ing. Milan Mokrý, starosta obce v.r. V Horných Hámroch, 05.12.2019